Pravidelná správa serverov, pracovných staníc a IT prostredia
Poskytovanie outsourcingových služieb je našou hlavnou činnosťou. V tejto oblasti máme veľké skúsenosti, široký prehľad a know-how získaný počas dlhoročnej praxe.
Služby úplného/čiastočného outsourcingu
Služby poskytujeme s profesionálnou zárukou ich kvality, najmä v súlade ISO 20000 a podľa odporúčaní ITIL. V prípade neplnenia si povinností vyplývajúcich zo zmlúv, nesieme za ne plnú zodpovednosť. Na zmeny potrieb podniku v oblasti IT služieb reagujeme pružne a poskytujeme služby zodpovedajúce okamžitým potrebám spoločnosti.
Optimalizácia IT prostredia
- technologická optimalizácia a konsolidácia hardvérových prostriedkov,
- softvérová optimalizácia na základe hardvérovej konsolidácie a správa licenčnej politiky,
- nasadzovanie bezpečnostných politík, smerníc a procedúr,
- štandardizácia
Manažment serverov
Serverová platforma tvorí základ firemnej infraštruktúry. Pri konfigurovaní kvalitného servera, kladieme dôraz na profesionálny prístup ako aj na správnu voľbu softvérového vybavenia.
- správa, monitoring a prediktívna diagnostika serverových systémov na platformách Windows, GNU/Linux,
- inštalácia a konfigurácia serverových systémov na platformách Windows, GNU/Linux,
- virtualizačné riešenie VMware a na Windows platformách,
- správa a inštalácia serverových riešení založených na: MS Exchange, MS SQL, MS IIS, MS SharePoint, MS SMS, MS ISA a iných,
- správa a nasadenie Data & Storage Managementu (zálohovanie a obnova dát),
- nasadenie a komplexná správa antivírusovej ochrany,
- návrh, realizácia a monitoring záložného napájania serverov (UPS),
- krízový manažment (DRP – disaster recovery plan).
Desktop manažment a podpora používateľov
- správa a inštalácia pracovných staníc na platformách Windows a GNU/Linux,
- správa softvérových licencií správa softvérových aktualizácií a opravných balíčkov,
- prediktívna diagnostika zálohovanie,
- bezpečnosť a šifrovanie dát,
- obnova funkčnosti aplikácií a programov na stolových a prenosných počítačoch,
- používateľská podpora (helpdesk) s riešením problému vzdialeným prístupom prípadne osobnou konzultáciou.
Návrh a správa lokálnych počítačových sietí
- inštalácia a správa aktívnych sieťových zariadení (Sophos, Fortinet, ZyXEL, Cisco a iné),
- návrh, inštalácia, konfigurácia a správa riešenia bezdrôtového prístupu do firemnej LAN (wireless),
- inštalácia, konfigurácia a správa firewallu (hardvérového alebo softvérového),
- inštalácia, konfigurácia DHCP, DNS, Proxy,
- technické riešenie audio/video konferencií,
koncept nasadenia VoIP a jeho správa, - návrh, realizácia a správa prístupu cez mobilné dátové prenosy,
- bezpečnosť a vzdialené pripojenie do firemných sietí – VPN.
Administratíva
- vedenie detailnej dokumentácie o systémoch a procesoch,
- príprava manuálov podľa potreby spoločnosti,
- zabezpečenie školení,
- odporúčania a konzultácie pri výberových konaniach pre nákup IT riešení,
- pravidelný a operatívny reporting pre manažment spoločnosti,
- konzultácie pri tvorbe rozpočtov pre IT oblasť.
Logistika
- komunikácia s dodávateľmi pri riešení reklamácií a pozáručných opráv,
- zabezpečenie prenájmu technického vybavenia.