Helpdesk
Vďaka našim znalostiam IT systémov vám ponúkneme optimálnu hardvérovú a softvérovú platformu a pomôžeme navrhnúť a realizovať komplexnú IT infraštruktúru.
Nástroj pre vzdialenú správu a podporu
Odsúhlasením poskytnutého konferenčného čísla si je zákazník plne vedomý skutočnosti, že prostredníctvom tejto operácie bude poverenému pracovníkovi iServices s.r.o., umožnený vzdialený prístup do zariadenia zákazníka ( PC, notebook a pod.) za účelom vykonania požadovaných servisných či iných operácií, resp. činností, pričom pracovník spoločnosti iServices s.r.o. môže mať prístup k údajom nachádzajúcim sa v príslušnom zariadení zákazníka.
Zákazník týmto postupom slobodne a vedome udeľuje spoločnosti iServices s.r.o. súhlas, aby prostredníctvom povereného pracovníka uskutočnila servisný alebo iný zásah do zákaznikovho zariadenia ( PC, notebook a pod.) v zmysle jeho požiadaviek.
Systém podpory pre registrovaných zákazníkov. Portál je vám k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Vašu požiadavku môžte zadať do systému, alebo podľa zmluvného vzťahu telefonicky vo vyhradenom čase na tel. č. +421 2 6224 4226
Prihlásenie do Customer Monitora pre registrovaných klientov