IT Outsourcing

Pravidelná správa
serverov, pracovných staníc a IT prostredia.

IT Bezpečnosť

GDPR, Safetica a vnútorná bezpečnosť, Ethical hacking...

Aplikačný vývoj

Vnútrofiremné procesy, SharePoint, .NET a aplikácie na mieru.

Implementácie

HW a SW architektúra, systémove implementácie, siete

Prečo si vybrať nás?

  • 1

    Umožníme vám sústrediť sa na svoje obchodné aktivity

  • 2

    Poskytneme vám naše know-how a profesionálny tím IT odborníkov

  • 3

    Pružne sa prispôsobíme meniacim sa podmienkam vo vašej spoločnosti

  • 4

    Pretože nám záleží na vašom úspechu

HELPDESK

Nástroj pre vzdialenú správu a podporu - iServices vzdialená podpora

Podmienky použitia:
Odsúhlasením poskytnutého konferenčného čísla si je zákazník plne vedomý skutočnosti, že prostredníctvom tejto operácie bude poverenému pracovníkovi iServices s.r.o., umožnený vzdialený prístup do zariadenia zákazníka ( PC, notebook a pod.) za účelom vykonania požadovaných servisných či iných operácií, resp. činností, pričom pracovník spoločnosti iServices s.r.o. môže mať prístup k údajom nachádzajúcim sa v príslušnom zariadení zákazníka. Zákazník týmto postupom slobodne a vedome udeľuje spoločnosti iServices s.r.o. súhlas, aby prostredníctvom povereného pracovníka uskutočnila servisný alebo iný zásah do zákaznikovho zariadenia ( PC, notebook a pod.) v zmysle jeho požiadaviek.

Systém podpory pre registrovaných zákazníkov. Portál je vám k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Vašu požiadavku môžte zadať do systému, alebo podľa zmluvného vzťahu telefonicky vo vyhradenom čase na tel. č. +421 2 6224 4226

Prihlásenie do Customer Monitora pre registrovaných klientov

All Rights Reserved | iServices